För i helvete.

1kommentarer

1. Min dator kommer jag skicka ut. Den gamla stationära härken är inget att ha, ut med skiten!
2. Tele2 bestämde sig för att efterfakturera massor av sina kunder, "runt 100:- per kund". Jävlar vad lite de andra måste betala, eftersom jag höjer snittet med mina 470:- ex moms. (Hatar numera Tele2.)
3. Det är måndag. Då ska man per automatik vara skitsur. Jag går nog och lägger mig och tjurar snart.

Nä, så får det nog fan bli. Jag är så arg så jag jävlar i mig kokar! Skitprylar från helvete. Alla mina elektroniska prylar suger rövballe. Basta.
Adjö.

1 kommentarer

Tele2

25 May 2010 12:57

Hej,



Vi har dessvärre haft ett systemfel som orsakat att vissa samtal från förra året till andra operatörer inte debiterats. Vid en revision av fakturorna uppdagades felet och vi fakturerar därför nu istället. Vi beklagar det inträffade och arbetar intensivt för att säkerställa att detta inte inträffar igen. Det är dock viktigt att poängtera att vi trots allt debiterar för samtal som är ringda. Det kan verifieras genom att beställa en samtalsspecifikation kostnadsfritt som avser den aktuella perioden. Givetvis beviljar vi kostnadsfri delbetalning om man saknar möjlighet att betala fakturan direkt.



Har du frågor eller funderingar tveka inte att kontakta mig.



Med vänlig hälsning,



Alan Kocevic, Tele2.

Kommentera

Publiceras ej