"Vilken färg har brandbilen?"

0kommentarer

Jag kan bli vansinnigt generad av att se på film. Ni vet sådär gömma-sig-bakom-soffan-generad. Jag pausar om jag kan, dvs om det är något man ser på dvd/dator, förutsatt att jag inte är ensam. Pausar, går ut i köket, hyperventilerar av asgarv, eller tar en cigg på balkongen tills jag fått lugna ner mig lite. Om jag inte är ensam så håller jag för öronen och kisar eller så gömmer jag mig helt enkelt bakom en kudde.
Jag är en mardröm att se på film med, det måste jag nog erkänna.
Efter att ha sett hela första säsongen av Californication, så har jag nu kommit till första i säsong två. Det är ju en ganska ogenerad serie, så just det här ögonblicket i säsong två, när Hank inser att han gått in i fel rum, till fel tjej... Två cigg på det här, då hinner jag lugna ner mig. Jag dör ju av pinsamhet!
Det är väl inte bara jag som är så här knäpp?

Kommentera

Publiceras ej