”The transformation is almost complete.”

0kommentarer

This is a test.

Funderar fortfarande på det här med att försöka få tag i en större lägenhet. Det som är så intressant här är att jag nog inte letar för min egen skull. Jag vet inte varför, men det bara känns så. Det hade varit skönt med en större lägenhet, kunna stänga en dörr in till sovrummet liksom.

För att återgå till lite världsliga saker. Fenomenet Facebook.
Jag har blivit påhoppad angående min status på Facebook, tydligen är det så himlans viktigt att man ska ändra relationsstatus till ”In a relationship with…” när man träffar någon. Finns det inte på Facebook så är det inte på riktigt. Välkommen till 2010-talet, där allting handlar om Facebook.
För mig känns det inte så viktigt, så länge jag vet att han är min. Och det är han. Inga konstigheter. Men ska man verkligen behöva ändra relationsstatus för någon annans skull än sin egen? Om vi vet vart vi har varandra, så är väl egentligen det det enda viktiga? Eller?
Kids these days.

Kommentera

Publiceras ej