Nu är det midsommarafton.

1kommentarer

Jupp, idag är det midsommarafton. Denna ska tillbringas med ett par goda vänner och en kasse öl. Eller ja, tre kassar öl har jag faktiskt. Jag är tyvärr på lite surmulet humör, men det ska väl lyckas gå över snart.
Jag har varit på bra humör hela veckan i och med registrering till Swedish Open som öppnade i tisdags! Det kommer bli en fantastisk tävling!

Jag har just i dagarna fått klart att jag ska jobba med nya säsongen av Idol som jobbet sponsrar. Det ska bli riktigt roligt, vi hade jätteroligt förra året och jag hoppas givetvis på att det blir en lika lyckad omgång i år. Dock ska jag inte vara med någonting förrän det börjar sändas på TV, eftersom jag jobbar i studion, men som sagt, det ska bli riktigt roligt!

Nu ska jag ta och lägga mig i badet. Trevlig midsommar! (eller nåt.)

1 kommentarer

Roschi

19 Jun 2009 20:18

Hej, hittade din blogg när jag googlade på gotländska bloggar, är just nu nere på gotland, undrar om du kan rekommendera några bra festställen nu under midsommar kvällen?



Tack på förhand

Roschi

Kommentera

Publiceras ej