Welcome to 2009.

1kommentarer

Jepp, nu är det nytt år och mitt mål är att 2009 ska bli ett helt fantastic år. Jag ska göra massor med nya saker, och LEKA!
Jag har ju millenniets åldersnoja just nu, av någon outgrundlig anledning, men jag har blivit övertalad idag, att jag är "ung som ett äpple!", vad fan nu det betyder... Haha! =) Äpplen är tydligen inte så gamla? =)

Dagen idag har tillbringats sovandes, iaf större delen. Jag har installerat min nya hemtelefon, den är perfekt storlek på, och allting funkar! Det är ju en vinst om man jämför med min gamla telefon där displayen börjat lagt av. Tur jag fick en ny som jag önskat mig i julklapp! =) Dock är jag inte alls nöjd med ringsignalerna, herregud, jag tycker nästan det borde vara lagstadgat med kloka (polyfoniska) ringsignaler på alla telefoner tillverkade på 2000-talet, men icke.

I dagarna har jag även installerat min skrivare som jag köpt till mig själv i julklapp! En jättefin liten multifunktionsskrivare, Canon Pixma MP 190. Skrivare, scanner och kopiator. Färg dessutom! Awesome!

Jag måste ju också skryta med att gårdagen var skitbra! Vi åt potatisgratäng o fläskfile, drack skumpa, vin och tequila. Det bästa av allt är att jag inte är ett dugg bakis! Vinst!

Nu ska jag laga mat.
Över och ut.

1 kommentarer

Kariin

01 Jan 2009 20:04

Då var de din bakisfylla jag fick idag!!! TACK :P

Kommentera

Publiceras ej