Våga mera!

0kommentarer

Jag har mycket jag vill blogga om.
Just nu håller jag på att packa om allting som ska bort till mitt nya förråd. Jag har massor med grejer i lägenheten som ska iväg dit. Shit, jag fattar inte vart jag ska lägga allting, har alldeles för mycket!

Jag har organiserat om i köket, eftersom jag verkligen har allting hur rörigt som helst. Jag är ju inte direkt världens mest organiserade människa. Shit vilket kaos.
Mitt uppe i alltihop så måste jag diska också. Det bara växer, det där förbaskade berget.

2009 ska bli ett stort år för mig. Jag har mycket planer, men inget jag kan gå in på riktigt.
Jag och Ebba (från jobbet, vilken härlig tjej!) har bestämt att vi ska våga mer! Rätt som det är, så är vi 85 år gammal och har massa snorisar som tar hand om oss. Vilka historier man ska berätta, om och om igen för samma person, så ska man lägga till mer och mer, utan att ljuga! That's gonna be fun. =)

Jag behöver fortsätta packa, så adjö, for now.

Kommentera

Publiceras ej