En helt vanlig fredagkväll.

0kommentarer

Jag har ju köpt ny mobil och nu ska jag fylla den med fantastisk musik! Problemet är ju att det tar ju huur lång tid som helst!
Min budget-MP3a har ju börjat strejka så smått, så den kommer jag nog att få kassera snart. Jag köpte den i oktober, men jag tycker inte det är värt att söla med att få den utbytt, jag vill ha en annan. En snygg vill jag ha. Så det så. Det är faktiskt viktigt med snygga saker.

Anyway, på tal om isbjörnar: Jag har gett mig fan på att jag ska se en film som heter Donnie Darko. Jag har sett lite av den, men stängt av den för att huvudkaraktären har en "kanin" som är med honom överallt. Den där SATANS kaninen. Jag måste på riktigt sova med lampan tänd när jag sett den. Fy fan va äcklig han är. Nu har det här blivit en fix idé, jag måste verkligen se den där filmen, liksom komma över det hela.
Frank the rabbitKolla bara på honom! Usch!
Men nä, jag ska nog inte se nån film ikväll. Det där är en film som jag inte ska se ensam, så jag får hoppa det ikväll. Another time maybe. Men jag ska ta mig modet att se den. Det ska jag.

Jag känner att jag börjar få fler "tajta" vänner på jobbet. Känns riktigt bra. Synd att vi inte jobbar på samma avdelning. Dock ska företaget organiseras om, så det verkar som att vi på KS ska flytta upp en våning, och då får jag sitta med några av mina tjejer iaf. Det gillar jag.

Jag måste till Gotland snart tydligen. Jag drar mig för det som fan faktiskt. Eller ja, delvis. Visst, det ska bli kul att träffa några vänner och familjen. Men det faktum att jag måste sova hemma hos mamma i en liten, liten säng i mitt gamla, iskalla sovrum, och inte kunna ha "fina" kläder på mig med risk för att bli vrålsmutsig av alla hundar.
Nej, jag drar mig för det faktiskt. Jag åker antingen ner på fredag och stannar till söndag, eller så åker jag ner 29:e eller 30:e. Men jag har inte bestämt mig ännu. Jag kan dock inte strunta i det helt. Nej, jag har faktiskt ett par avtalade dejter, Karin, Ingela ska jag träffa, och jag ska göra allt i min makt för att äga upp dem båda i Maxi-yatzy respektive Uno och skitgubbe. Man kan ju iaf göra ett tappert försök. :)

Nä, nu ska jag... hitta på nåt.

Kommentera

Publiceras ej