Jag, en bitterfitta?

1kommentarer

Arbetsmoralen är fortfarande ganska låg. Just nu så är jag bara trött på det mesta.
Idag är jag sjukt trött, har sovit dåligt hela veckan och igår var jag och spelade innebandy med gubabrna på jobbet. Det gick ganska hårt till, fela knep, tacklingar och skaderapporten innehåller en armbåge i ögat och ett stiligt skott på låret.

Jag kanske låter som en gammal tant nu, men vafan, man ringer inte kl 23 till någon bara för att prata skit. Jag nämner inga namn, men hon är min kusin och bor i DALHEM. Sluta ringa mig när jag sover, och sjung inte. =P
För allt i världen nej, sjung inte.

Ikväll ska det ses film iaf, det blir andra halvan av Wyatt Earp. Jag tror fan inte att jag sett den förut, vilket är konstigt som fan, eftersom man vet så mycket om den, men jag kan inte minnas någonting av handlingen, det är märkligt. Det är ju en film som man faktiskt borde ha sett.

Funderar återigen på det här med att ta MC-kort. Det hade varit riktigt roligt faktiskt. Ska forska vidare i det på riktigt nu faktiskt, kolla priser och någon att övningsköra med. Jag återkommer med uppdatering om det här, för jag måste ju följa ju fan följa upp det här. Roligt att köra hoj. =)

1 kommentarer

Kariin

21 Jan 2009 20:52

Man kan visst ringa mizz i natten för att prata skit.. men kanske inte ti di... fniss

Kommentera

Publiceras ej