Omställning.

0kommentarer

Visst är det konstigt hur fort saknad, rädsla och längtan kan omvandlas till ren och skär irritation? Ena stunden längtar man så det gör ont i själen, nästa så bara skär det i kroppen av ilska. Jag vet inte varför jag är arg egentligen, förmodligen mest på mig själv för att jag är så ofattbart dum.
Man ska alltid stå på tå, bara beredd att springa, fly "brottsplatsen". Men är jag sån? Nope. Återigen vill jag kliva ur kroppen, ställa mig brevid mig själv och peka och säga "You stupid". 

Jag är nog en rätt tråkig människa trots allt. Det är en sån där grej som man faktiskt inte inser förrän någon annan påpekar det. Jag har väl aldrig haft särskilt mycket självinsikt, men det är något jag får jobba på helt enkelt. Jepp jepp.

Nu ska jag packa mina sista saker, sen måste jag faktiskt ta och börja åka mot Visby och båthelvetet.
Tänk om jag inte hade datorn med mig på båten, shit va tråkigt det skulle varit annars...
Men tänk om jag ändå hade något att se fram emot hemma. Det hade ju varit fint. Men nä. I'm not that lucky today.

Kommentera

Publiceras ej