Mänskliga defekter.

0kommentarer

Människan har defekter, typ som att man ser dåligt, har svårt att skilja på rätt o fel, svårt att lära sig saker osv, you get the point.
Min stora defekt är att jag är godtrogen. Jag är blåögd och naiv. Jag tror på vad folk säger, säger någon att "ja, så är det", så är det så. Eller ja, det är vad jag vill tro. Problemet med att vara sådär fint blåögd och naiv är att man ofta blir besviken. Folk ljuger, hittar på saker, säger att "ja, men så är det" eller "jag ringer sen" eller min lillasysters bästa: "nej, jag ska inte träffa honom igen".
Idag har jag blivit besviken tre gånger. Mina planer för kvällen gick i stöpet, sen skulle Uffa komma hit, han skulle bara fika klart med sin kollega, sen skulle han ringa, vilket aldrig hände. Till sist fick jag höra att min lillasyster stuckit hemifrån IGEN! Herregud, mamma fick hem henne igår kväll!
Jag blir bara så vansinnigt trött.

Ta inte saker för givet, sitt inte och vänta och framför allt: Tro inte på vad folk säger!
Spoken lika a true depressed person skrev nån till mig idag.
Det stämmer idag. Shit va less jag är idag. Jag som verkligen sett fram emot helgen. Ack så besviken man blir.
Allt jag vill är ju att kunna tro på vad folk säger.

Kommentera

Publiceras ej