I'm going insane here...

0kommentarer

Fortfarande. Jag blir galen. Jag har idag packat upp, packat ner, packat om, letat, grävt, städat, diskat, organiserat, härjat!
Jag har letat som en fucking jävla blådåre efter laddaren till min kamera. Men går den att hitta? Nää.
It's nowhere to be found!

Annat jag blir fullkomligt GALEN över, är fortfarande min lillasyster och allt som hör henne till. Satans jävla skitunge är vad hon är. Fan va jag kan bli sur på henne. Jag står fast vid min tidigare åsikt (okej, en del gillar inte att jag säger det, MEN så är det), jag verkligen hatar tonåringar. Fan, tänk va häftigt och bra man tyckte man var, när man i själva verket var en liten jävla snorunge som inte var torr bakom öronen. Herregud.
Man ser ju att det är/var en ganska stor skillnad på mig och min syster, för när jag var 17 år, då flyttade jag hemifrån. På riktigt, blev sambo o allt. Då var jag hyfsat vuxen. Men Therese, nej, det går inte ens att jämföra, hon ligger liksom ljusår bakom mig.

Jag har gjort världen någonting. Min granne gör allt i sin makt för att jävlas med mig, min familj är hur jobbiga som helst, har ringt några polare för att se om någon ville hitta på något idag, och ingen svarar. Snacka om totaldiss. Från alla håll och kanter.
Hatar att bli dissad. Det är fan mitt jobb, att dissa andra.
Det är också mitt jobb att vara svår. Att vara svår mot mig, inte okej.
Så är det, det har alltid varit så.
Nu ska jag hämta min tvätt som blivit försenad för att jag glömde den.

Ciao.

Kommentera

Publiceras ej