Adjö Gotland.

1kommentarer

Jag har tagit mig en seriös funderare på det här med att söka nytt jobb. Det hade varit najs att få göra något annat.
Min arbetsmoral har sjunkit något så vansinnigt och jag bara känner att jag är på väg att gå under. Eller nä, inte riktigt så illa. Men när man får skit för att man gör klart ärenden istället för att svara i telefon, det tycker jag är himla konstigt. Jag tycker att det borde vara bättre att fokusera på att göra klart kunden, göra kunden nöjd och se till att de inte ringer igen.

Jag vill ju försöka att köpa lägenhet i år också, vilket inte kommer funka om jag väljer att försöka få nytt jobb. Jag har ju min fasta anställning, min fasta lön.
Nu har jag dessutom gjort min flyttanmälan. Känns skitkonstigt att jag inte kommer vara skriven på Gotland, på Södra Slottsgränd längre. Men men, jag har dragit ut på det länge nog nu, så det var dags. Mitt nya liv i Sthlm har ju trots allt redan börjat, och börjat om för den delen.
Men det bara känns så konstigt, för nu lämnar jag Gotland på riktigt. Skitskumt. No more hög kommunalskatt, no more gotlandsrabatt på båten...
Shit va vuxen jag känner mig nu.

Nu måste jag fan äta snart, är fan AShungrig!

1 kommentarer

Elin

15 Jan 2009 15:51

Visst känns det lite konstigt att inte vara skriven på gotland... Men lovar dig... det går över....:-D

Stora kramar till Dig!

Kommentera

Publiceras ej