Dagens sysselsättning?

0kommentarer

Vad ska jag göra idag? Har inga direkt idéer om vad man ska hitta på.
Förmodligen kommer jag stjäla en idé av min kompis och slötitta på Kill Bill. I brist på annat. Det är bra filmer, det är inte det, men det bara känns som att man kanske hade kunnat gjort något mer kreativt, men jag har idétorka.
Dessutom har jag dragit på mig en förkylning, så jag har faktiskt ingen större lust att kliva utomhus idag.
Dagen har hittintills har sett ut som kvällen igår och dagen i söndags, slökläder och mina nya, fina, äkta ulltofflor, mp3-spelaren på, och dance like nobody is watching! Så jävla roligt! Katten blir ju rakt skraj, sticker o gömmer sig.. Haha!
Man ser ju ut att vara direkt hämtad från 80-talet, mjukisar, t-shirt där man visar ena axeln och pricken över i:et, håret i en tofs mitt uppe på huvudet. Stiligt, det enda som saknas är visserligen benvärmarna, men riktigt så roligt ska vi inte ha det...

Ska nog ta och fixa mig lite lunch faktiskt, är rätt hungrig, då är mat ett prima botemedel. =)
Blir att äta upp min kycklingwok med nudlar som blev över igår, den blev riktigt bra! Mycket stolt över mig själv att jag är så bra på att laga mat. Eller ja, man kan om man vill, ibland blir det inte riktigt som man tänkt sig.

Nä, nu ska jag upp ur soffan.
Tjingeling!

Kommentera

Publiceras ej