Dagens i-landsproblem.

0kommentarer

Dagens i-landsproblem är egentligen hela två stycken. Eller tre, beroende på hur man vill se det.
Here it goes:

1. Vart ska jag ställa min sprit? Jag måste köpa ett nytt vitrinskåp eller liknande. Fint ska det vara.

2. Varför blir jag dissad? Jag försöker styra upp något att göra, men är det nån i krokarna som svarar? Nope. Totaldiss helt enkelt. Jag är sjukt mobbad. Dagen imorrn kommer sluta med att jag får städa och plocka i ordning i brist på annat att göra. JAG ÄR INTE SÅN!

3. What to eat? Funderade på kycklingwok med nudlar eller korvstroganoff. Men orka! Det är skittråkigt att laga mat till mig själv bara. Gah!

Idag känner jag mig sjukt ensammast i stan. Får väl öppna en flaska vin och sitta o kolla på gamla foton och låtsas vara nostalgisk. Funkar väl det också. Har nog fan inte ens nån bra/halvdålig film att se på. Det innebär Vänner-maraton. Det får la duga. Not to shabby for Annica.
Eller så får jag dra på en skitbra danslåt och dansa lite för mig själv (som jag gjort hittills sen jag kom hem).

Världen, sluta mobba mig, jag är rätt snäll, once you get to know me.

Kommentera

Publiceras ej