Bad blogger.

1kommentarer

Jag har till viss del valt bort den här bloggen, men det har sina orsaker.
Det finns mycket jag vill skriva och berätta om, men en del saker ska man inte lägga ut såhär.
Min plan var att jag skulle skapa en ny blogg och succesivt ta bort den här, eller helst sluta använda den helt, bara sådär. Men saker och ting blir som vi alla vet, inte riktigt som man har tänkt sig.
Så är det bara.

Jag kan iaf berätta att jobbet går bra, och att jag minsann inte fått höra på flera veckor att jag är CP-skadad. Jag tar det som en vinst! =)

Okej, seriously. Även om jag är dålig på att använda den här bloggen så vill jag ju ha kommentarer på mina inlägg. :)
Nu måste jag faktiskt äta nåt...

1 kommentarer

en mamma

14 Jan 2009 08:50

CP-skadad? Nä, nån bokstavshistoria är det väl? ;) Skojar bara, typ IQ-skada kanske...

DU, vi hörs sen! Kram!

Kommentera

Publiceras ej