Allt och inget.

0kommentarer

Kan man missbruka sin blogg? Jag har en tendens att göra det. Jag knarkar min blogg.
Ganska oförskämt egentligen.

Jag har fan i-landsproblem idag. Funkar inte med familjen. Jag orkar inte berätta allting, men min lillasyster mår väldigt väldigt dåligt just nu, och det får oss andra att också må väldigt dåligt.
Vet fan inte om man bara ska låtsas som att det regnar, bara låta bli att prata med dem. Jag blir verkligen helt sänkt. Jag tycker verkligen att det suger getpung. Jag är hela familjens satans jävla jourhavande kompis. Jag pallar inte. häromdagen ringde mamma och grät. Hon har ingen annan i världen att prata med och jag vet inte vad jag ska säga. Jag finner liksom inte ord.
Finns uttrycket maskrossyskon?

Jag har massor av mer saker att berätta, så jag lär ju återkomma.
Anniica - Snart i en dator nära dig!

Kommentera

Publiceras ej