Nu är det vår.

0kommentarer

Ja, man kan ju säga att det blivit vår här. Folk har redan börjat gå omkring i kortärmat och kortbyxor. (Jag hoppas att de blir förkylda som faen!) Men det är ju ett klart vårtecken när ungarna klär sig i sommarkläder bara för att solen skiner utomhus. Själv vet jag inte ens vart mina sommarkläder finns. Förmodligen någonstans i en kartong i mitt förråd. Kanske ska ta och åka dit oh leta efter dem och lämna in mina vinterkläder där istället? Man måste ju rensa lite... :)
Det har varit väldigt mycket solsken på sistone och det är skönt. Jag skulle väl förvisso uppskatta lite mer värme, men det tar väl ett par månader till kanske.

Så gott som hela min familj har ringt mig den här helgen och undrar när jag kommer hem. De saknar mig tydligen. Det känns faktiskt rätt skönt, för det är trots allt nästan tre månader sedan jag var hemma sist. När jag pratade med mamma i telefon i veckan så tvingade hon mig att boka en hemresa. Jojo... Jag får väl åka hem då... :)

Nä, jag ska ta och se på film, fast först ska jag fundera på vad jag ska äta till lunch.
Puss och kärlek.

Kommentera

Publiceras ej