En helt vanlig söndagskväll...

0kommentarer

Jag har insett att jag ogillar den här bloggen. Egentligen borde jag uppdatera den oftare med tanke på hur många läsare jag har här. Alltid trevligt. :)

Jag var och såg BP-AIK i derbyt idag. Jag var faktiskt beredd på en nära-döden-upplevelse, men det gick bra. Däremot ser jag fan rött när folk knuffas bara för att de kan. Jag ska inte vara på såna där offentliga platser där folk är så tätt-tätt. Jag gillar att ha min space, en meters radie mot folk jag inte känner.
Dessutom insåg jag att jag är för kort för att vara på ståläktare. Jag skulle varit en halvmeter längre, då har ajg klarat mig rätt bra. Men shit va svårt det varit att htita en grabb som är längre än mig, jag gillar inte när kille är kortare än mig. :P

Helgen har gått åt fort, som vanligt. Jag har tränat väldigt mycket kub, som vanligt är det 4x4x4 som gäller. Tanken var att jag ska börja tävla i den nästa helg när det är tävling i Västerås, men det kommer nog inte att bli så. Jag tar ju aldrig tid när jag snurrar på den här hemma. Jag håller fortfarande på att lära mig den, lära mig de bästa sätten att hitta bitarna, bästa sätten att få dem på plats, och fort utav helvete ska det helst gå. Helst.

Imorgon är det måndag igen. Det är väl skönt att återgå till vardagen, för man vet vad man har att göra. "Jaja, jag är dum i hvuudet, men du kommer ingenvart för att du säger så till mig." osv, you know the drill. Det är ju det vanligaste.
Jag har satt upp som mål att jag ska göra något annat om ett år. Att jag inte ska tillbringa nästa sommar på kundservice. Det är mitt största mål just nu. Jag hinner bestämma mig för något annat tills dess. Eller ja, jag hinner bestämma mig rätt många gånger tills dess... :P
Nu är det läggdags, trött fröken Molin.

Kommentera

Publiceras ej