Nedräkning.

1kommentarer

Eftersom jag är ganska dålig på att uppdatera min blogg, så har det hänt en del sedan sist.

Swedish Open, eller SM gick av stapeln förra helgen. Som vanligt under dessa kubtävlingar så blir det så mycket kubande, så att man får ont i fingrar och handleder. Eller jag som är dålig i lederna får iaf det. Resultatet blev iaf att jag blev bästa tjej i 3x3x3, 3-i-rad och 3x3x3 NIE (utan inspektion). De två senare är dock inofficiella, vilket är trist, eftersom jag fick bättre tider där, än vad jag fått i den enda officiella gren jag tävlar i...
Det var iaf jävligt roligt, och jag längtar verkligen till nästa tävling!

Gunnar, Olivér och bakom displayen skymtas Kåre.

Nedräkningen inför EM har börjat. Jag har börjat fått sån himla resfeber! Det ska bli riktigt skönt att komma iväg, för jag längtar verkligen. Jag ska ha så himla roligt, och jag ska lära mig massor med nya trix på både trean o fyran. Fyran trugas jag med, för den ha rjag fortfarande jättemycket problem med, allting tar liksom för lång tid. Med lite tips o hjälp från andra kubare så kanske jag kan lyckas lära mig den klokt så småningom.
På torsdag tidigt, tidigt börjar min resa mot Bilbao. Jag har inte en jävla aning om hur jag ska lyckas orka upp på morgonen. Klockan fyra måste jag upp. Det är bra för mig, som är så vansinnigt morgonpigg. (Inte)
Nu blir jag helt nervös över resan igen... Det ska väl lösa sig allting hoppas jag, men fan va nervös jag börjar bli...

Den här helgen är jag iaf hemma på Gotland. Förhoppningsvis blir inte min avresa lika "dramatisk" som de senaste två gångerna. Antingen missa båten, eller båten försenad flera timmar. Nej, den här gången ska det nog gå bra, jag hoppas iaf på det.

Imorrn ska jag också träffa Ingela, det ska bli roligt. Egentligen hade jag velat träffa pappa mer, men det finns liksom inte tid. Det är synd faktiskt, för jag vill så gärna. Men men, det får väl bli en annan gång. Karin skulle jag också träffat mer, men det hinns inte heller...
Magda skulle jag också ha hälsat på, men jag har ingen möjlighet, och det skäms jag för, nu när hon ligger på sjukhus och är så dålig. Lilla tanten, den enda farmor jag haft, och nu är hon sjuk.

Naj, nu kommer jag inte på mer att skriva. Vi ska väl se klart den här filmen som är på TV, den är lite halvdålig, men den duger, slötittar ju bara.

- Annica out!

1 kommentarer

Kariin

13 Sep 2008 22:30

Håller tummarna för båten ;) Åh jag får komme åh hälse på i oktoba!

Kommentera

Publiceras ej