Lite resfeber inför EM.

1kommentarer

På torsdag klockan aptidigt, dvs 05.07 går min tunnelbana från Hässelby. Då börjar min resa mot Spanien, Bilbao och European Rubik's Cube Championship 2008. Jag längtar verkligen, men samtidigt har jag lite resfeber.
Vi blir sex stycken svenskar som åker ner och ska tävla.
Själv dimper jag ner dagen innan tävlingen börjar, mest för att liksom inte behöva stressa. Själva invigningen börjarpå fredagen vid 15.25, så jag hade ju aldrig hunnit till den om jag inte kommit dagen innan. Invigningen är ju egentligen ingen större grej, den håller på fem minuter, sen börjar qualification rounds. Så är det! Funderar på att registrera mig för att tävla i Magic, men jag har inte bestämt mig. Jag kan den ju trots allt inte så himla bra. Men ändå. :)
Nu ska jag se lite House, sen ska fröken Molin faktiskt sova!

I'll try to keep you up to date med hur det går! :)

-Over and out!

1 kommentarer

Kariin

18 Sep 2008 21:55

heja annica!! Hoppas att allt blir underbart!Puss!

Kommentera

Publiceras ej