Missat.

0kommentarer

Jag har börjat med att irritera mig för småsaker igen, sånt som man egentligen inte behöver bry sig om, om man är klok.
Som att det står folk utanför min port när jag kommer hem så att man får knuffas för att komma fram till dörren,  eller när man får panikbromsa för att inte köra på en passerande puckad noll(ått)a som kör för nära när man ska ta sig ut från parkeringen, eller för att folk kallar mig för lantis för att jag har körkort osv.
Jag kan känna mig som en sur gammal kärring ibland, men men, det går över.

Helgen som var, så var Zeus här uppe och det var skönt att få träffa honom, för det blir ju inte direkt ofta... Men det var nice, men det hade ju givetvis varit bättre om det inte krockat med företagets kickoff, som var en heldag. Jag åkte hem vid 21-snåret, med en blixtrande huvudvärk. Det jag tydligen missade var styrelseordförandes dansande, gratis drinkbiljetter och det värsta av allt. Livebandet. (Svordomsramsa) BWO. Ja, de var och spelade på vår firmafest. Och jag missade det. Hur kasst är inte det?
Men men, helgen var bra, vi åkte ut till Barkarby, var på Ikea, och så var vi i Vällingby på Vällingbydagarna. Skitmysigt!

Jag har börjat om med Grey's Anatomy. Jag översätter inte längre, men jag får väl göra det sen när det kommer till det. Enligt uppgift är det ingen som gör det, men men, vi får väl se. Det är jättelänge sen jag såg Grey's, mysig serie.

Nej, nu ska jag återgå till min serie. Jag ska slänga mig ner på soffan och mysa ner mig med katten.

Kommentera

Publiceras ej