Satans tekniska prylar!

0kommentarer

Jag måste vara inne i en period där alla tekniska prylar runt omkring mig bara går sönder. Iaf datorprylar.
Min laptop, my precious, håller på att begå självmord, mitt tangentbord med styrkula håller på att lägg av, iaf styrkulan, mitt tangentbord på jobbet håller på att lägga av...
Vart är världen på väg?
Går jag omkring med någon konstig aura som gör att alla datorprylar bara dör som flugor, ger upp? Jag fattar inte vad jag gör.... Jag blir bara så himla lessen, igår var jag inte långt ifrån gråten när jag insåg att min laptop inte ville vara med. Desto gladare var jag när jag kom hem från jobbet och insåg att den funkade! Men nu är den störd igen. Eller ja, störd är inte rätt ord, den är livlös, tangentbordet funkar inte, touchpaden funkar inte, och usb-portarna funkar inte. Vafan?!

Imorrn åker jag till Gotland, ska bli skönt att komma dit. Jag måste packa allt som ska med.

Håll tummarna för att mina datorprylar funkar imorrn, annars kommer jag kasta dem efter nån.

Hej då.

Kommentera

Publiceras ej