Jag som skulle se innebandy!

1kommentarer

Ja, va i helvete!
Jag gick o la mig ganska direkt jag kom hem igår, för jag hade så vansinnigt ont i huvet.
Men igår, jag har ju planerat fan i flera veckor att jag skulle bort till Hässelbyhallen och se på Hawks mot gästande Visby, men vart det så? Nä! Fan. Nu kommer jag störa mig på det hela dagen. Skit också!
Jag hade behövt se lite innebandy, för det var tydligen en halvful match, det man kan läsa i recensionerna, och det hade jag behövt se, lite hockeytacklingar och dåliga filmningar. FAN.
När jag är på Gotland nästa helg så bara SKA jag se mitt gamla lag lira lördag morgon klockan nio. Så är det bara, jag har sån abstinens efter att se och lira boll, ni anar inte..

Hade möte med chiefen igår. Fick veta vad jag skulle bli bättre på, vad jag måste tona ner, och vad jag är bra på.
Sånt behöver alla få höra ibland. Får man ingen kritik så kan man aldrig bli bättre. Då går man omkring och tror att man är så bra man kan bli. Det är man aldrig.
Poängen med mötet var egentligen att kolla hur det går, hur man känner osv.
Och självklart, tillsvidare-anställning. Så, igår blev det klart att jag blir fast anställd 2008-12-02!
Känns ju självklart bra, fast anställning, en grund att stå på. Jag är stolt över mig själv, för jag anser att jag växt, har gått åt rätt håll med allting, även om jag kan gå omkring och vara en riktig surkärring över en del av mina kollegor, som dagligen chockar mig för att de är så vansinnigt dåligt kundservicearbetare. Usch!

Naj, nu ska jag fira min tillsvidareanställning med en kopp kaffe.
Hejdå.

1 kommentarer

Elin

18 Oct 2008 15:02

GRATTIS! Så skönt! Det känns ju så underbart när man vet att man har en tjänst =)

Kramar å ha en mysig helg!!

Kommentera

Publiceras ej