Första Idolveckofinalen avklarad.

0kommentarer

Ja, nu var det avklarat, jag ska jobba två kvällar till på veckofinalerna, och så ska jag hjälpa till på stora finalen i Globen i december. Ska bli roligt. Vi har som en liten "depå" utanför studion, där studiopubliken får prylar, leka och så. Dustin Home tillsammans med Microsoft har ett XBOX 360 som man får spela Rock Band och så får man mössor, t-shirts, dvd-filmer från tidigare Idolår, autografblock, pennor, Tele2 har så man kan göra stora skylar för att skriva "sin" idols namn på, så får man nå gummiband att ha runt handleden, Blocket har nåt Idolspel, Hitta.se har nå grej där man kan klä ut sig och så tar de kort på en som de gör vykort och skickar hem till ens vänner eller familj.

Idag är jag trött o grinig, sov lite för länge. Usch. Har ont i huvet. Det går över.

Kom ihåg att gå in och testa nya mobilen G1 virtuellt på nätet! Detta är ett samarbete mellan Google och HTC, och jag är ju lätt såld på HTCs telefoner kan man ju säga... Den använder sig av Googles egna operativsystem för mobila enheter, Android, där man givetvis kan använde Googles egna produkter, såsom Google Maps, Gmail och självklart Youtube. Den har GPS, Turbo 3G, 3,2 megapixelkamera, 3,2 tumsskärm...
Kan den va nåt att ha? Jag vet inte om jag tycker den är särskilt snygg?
G1

Ja, höll på att glömma!  Testa din färg-IQ!
Nu ska jag plocka undan i min röra. (Igen)

Kommentera

Publiceras ej