"Efter regn kommer solsken!"

0kommentarer

Ja, vi skojade om det på rasten i förmiddags, eftersom kundernas otroligt dåliga humör de senaste dagarna kanske är präglade av det sjukt dåliga vädret, så skulle vi säga "Efter regn kommer solsken", så kanske de skulle bli på bättre humör. Har dock inte gjort det.
Idag har jag fått skäll för att jag inte kunde Outlook helt utantill, för att en kund blivit nekad återköp på en TV han repat, för att posten inte levererat i tid, för att säljare lovat för mycket... Och så vidare och så vidare.
Det är rätt pissigt att ta skit efter andra, reda ut deras misstag och att behöva be om ursäkt för att "nej, jag vet inte varför han lovat detta", eller "nej, jag vet inte varför posten inte kommit fram i tid"....

Imorrn släpps den mycket efterlängtade Sony Ericsson XPERIA X1.
Sony Ericsson XPERIA X1X1
Enligt uppgift så kommer ganska många av dem som förbokat att bli utan, då det ser ut som att alla återförsäljare får en ganska begränsad kvot. Men å andra sidan, har man väntat såhär länge, så kan man nog gott vänta en-två veckor till.
Själv tycker jag inte att den är särskilt snygg, och jag läste recension imorse att den var sjukt seg, och det är ju kanske inget man strävar efter i en sprillans ny telefon. Nej, den ska vara snygg, mycket väl fungerande, snabb med alla program osv. Telefonen har pekskärm, wifi, 3g, handstilsigenkänning och lite annat godis. Den finns i svart och silver.

Usch, jag får sån sjuk ångest över min gamla bajsiga W810i med sprucken display. Shit va man är "ute".

Nu behöver jag mat.

Kommentera

Publiceras ej