Vart tar tiden vägen?

0kommentarer

Den här veckan har gått vansinnigt fort, har jobbat över en del, vilket jag förhoppningsvis märker av i plånboken nästa månad. Det dassiga här är ju att 4 timmar av dessa försvann när jag idaggick från jobbet klockan 13, för att jag helt enkelt inte orkade stanna kvar och jobba.
Huvudet värker, kroppen värker... Har sovit en stund nu på eftermiddagen, men det hjälpte inte så mycket. Jag ska alldeles strax åka hemifrån.

Jag ska hem över helgen. Lördagen tillbringas tillsammans med mamma, och söndagen tillsammans med pappa. Zeus får också vara med givetvis. Imorrn är det kalas hemma i huset vid Vallstena Allqvie 128, då min mor "äntligen" fyller 50. Eller ja, 49+1 skulle väl hon själv ha sagt, hon gillar inte det här med att fylla femtio, precis som att det är världens katastrof.
Går väl över.

Imorrn får jag dessutom min dator tillbaka! Den har varit på en fyraveckorsservice, där den gått igenom 2 moderkortskrascher och en hårddiskkrasch. Uppmuntrande, eller hur? Min dator har inte direkt varit frisk, men nu hoppas jag att det ska vara bättre. =)

Jag längtar tills Svenska kubdagen, ska bli så himla roligt! Jag tränar 4x4x4 som en dåre, men jag tajmar aldrig, av någon anledning. Vill väl inte börja gråta för att det går så dåligt. Typ. =P

Naj, nu ska jag baxa in katten i buren, för nu ska vi strax åka.
Pussokramhej.

Kommentera

Publiceras ej