Orka julpynta.

0kommentarer

Idag är det första advent. Då ska julpynt och allt sånt där upp.
Men vafan, orka.
I lägenheten ovanför flyttar de runt möbler, och kan jag väl tycka att det INTE är okej att göra 08.30 på morgonen. Det var då de väckte mig med sitt skit.
Jag är inte på nå vidare solskenshumör när jag bli väckt på det viset, men det lugnar väl ner sig om en stund. Eller ja, jag är väl iofs ganska sällan på solskenshumör när jag är nyvaken, men ändå, effekten blir som värre när jag märker av mina grannar. Jag hatar mina grannar i lägenheten ovanför.

Alla har drabbats av bakhysterin som infaller nu lagom till advent. Men nä, jag struntar nog i att baka, jag ser inte direkt att jag har någon lust till det. Eller visst hade det varit roligt att baka, men ork! Blir nog inte av.

Helgen som kommer är det Kubdagen! Ska bli jätteroligt! Detta ska pågå hela lördagen, och på söndagen ska jag jobba. Av någon anledning så har ledningen bestämt att vi ska jobba helg hela december. Så jag ska jobba 10-15. Men som tur är så jobbar ja ginga fler helger, det blir rätt tungt att jobba både veckor och helger.

Nu ska jag ta o plocka ur min julgrajskartong och se hur mycket jag kan pynta.

Smell you later!

Kommentera

Publiceras ej