Negativt.

1kommentarer

Just nu är det en väldigt negativ period för dem i min närhet känns det som.
Alla utom jag går omkring som jävla surkärringar, och tycker att världen suger getpung, och att ingenting är värt besävret, "orka anstränga sig".
Själv är jag lite vintertrött, men lycklig, jag blir fast anställd om inte mer än tio dagar! Märk väl, kalenderdagar, inte arbetsdagar! =)
Jag orkar bara inte försöka pigga upp alla andras dåliga humör, och försöka motivera dem, jag har fan fullt upp själv!

Jag är på Gotland nu, och Gotland hälsade mig varmt "välkommen hem din jävel" som kom avkörandes av båthelvetet till en ö där snö/hagel faller, minusgrader, och här kommer jag. Fröken Molin med min fula Clio med halvdåliga sommardäck. Kort sagt, ön hälsar mig välkommen med långfingret, "jävla pucko!". Ja, och precis så känner jag mig, som ett jävla pucko, för att jag inte bytt däck förut. Men men, är huvudet dumt får kroppen lida. Så enkelt är det.

Jag har hämtat min dator idag. men av nån anledning är jag inte särskilt glad för det. Nä, jag har bara ingen lust att vara glad. Blir bättre imorrn.

Hejdå.

1 kommentarer

i

24 Nov 2008 10:54

Alltså, visste du inte att man måste säga till 14 dagar innan en provanställning går ut om man ska säga upp vederbörande? Det har jag benkoll på! ;)

Själv har jag fått säkrat januari också och är glad för det. Bara 10 mån kvar till fast! ;)

Kram!

Kommentera

Publiceras ej