Ingen dator - Ingen update.

0kommentarer

Ja, min bärbara bestämde sig ju för att den inte vill leva längre, så den är på serviceverkstad, där de väntar hem ett nytt moderkort. Kul. Kan ta hur lång tid som helst.

I onsdags firade jag och Zeus tre år. Tänk, tre år, så längre har han stått ut med mitt usla morgonhumör, min skitdåliga humor, min "abstinens" efter att se klok ut i håret.. (Frisyren är viktiga prylar...)
Dagen firades kungligt, han i Visby, jag hemma i Stockholm. Han skickade tre fantastiska röda rosor som levererades till kontoret, och gud vad glad jag blev! De var jättefina! =)

I helgen fyller min lillasyster 17 år. Tänk att den där lilla snorisen som vi bytt blöjor på, som var helt överlycklig när hon såg stora, gula rapsfält, och gav ifrån sig ett illtjut "Oljeväxter!" som skar i öronen värre än alarmklockan på morgonen, den här lilla tösen som gjort så mycket hyss i sina dagar, men som jag ännu kan brotta ner med samma rörelse varje gång, för att hon fortfarande inte fattar att jag kommer brotta ner henne. (Det här gör ju jag givetvis bara för att jag kan, för att jag är äldst.)

Idag är det tisdag. Veckans hatdag. Förmodligen kommer min dator på jobbet välja att dö värre än den gjorde igår, då den var nere 30 minuter, jävla skitpryl. Samma gamla nyheter: elektroniska prylar fortsätter attavlida runt omkring mig.
Då har jag nog valt ett dåligt ställe att jobba på. E av de största nätbutikerna i Sverige. Men jag gillar dem.

Nu måste jag till jobbet...
Smell you later!

Kommentera

Publiceras ej