Fattiglappen.

0kommentarer

Det har varit en ganska dålig vecka det här, fram tills idag. Måndag, tisdag, onsdag har varit fullständig katastrof ur min synvinkel, jag har fått så mycket skäll, så mycket trams, struliga case, där jag faktiskt inte klarar att lösa problemet.
Telefonmässigt sätt så har idag varit katastrof. Det har ringt väldigt mycket idag, vi har haft tre borta, och det märks så tydligt, vi är sköra på den fronten. MEN, jag har haft en fantastisk dag, det började med ett case som gjorde mig riktigt glad, och jag levde på "ruset" av den resten av dagen.

Jag har nog bestämt mig för att säga upp min lägenhet. Jag tror det. Det känns sådär, men vafan, jag känner att de slantar jag får över efter skatt får gärna komma till mig istället för att gå till en hyra för en lägenhet där jag sover max två nätter i månaden. Jag älskar verkligen den lägenheten, den är fantastisk, ligger fint, hyresvärden är super, men vafan. Om jag nu skulle få för mig att flytta hem igen, så kan jag nog få en okej lägenhet via gotlandshem. Som den här veckan till exempel, så finns det flera fina lägenheter som jag faktiskt har en chans på, men jag vill inte ha någon av dem just nu, så jag har inte visat intresse på någon.
Jag ska fundera ett tag till. Zeus ser väl helst att jag flyttar hem, men Stockholm är najs, här är alla lika stressade som jag, det är riktigt sweet.

Jag letar fortfarande efter en telefon, jag har hittat några som är "okej", som på smärtgränsen till ful, men har bra specar, och det är väl tyvärr lite sånt man får gå på. Jag kommer ju inte ha råd inom de närmaste månaderna att köpa någon ny telefon, men drömma går ju. Jag är SJUKT fattig just nu.
Jag vill ha en snygg telefon nu, min har haft sprucken display i tamejfan ett år nu, kommer knappt ihåg hur det känns att ha en telefon där man faktiskt ser hela displayen utan att behöva störa sig på en stor spricka som alltid, alltid är i vägen.

Nu ska jag kubträna lite, Svenska kubdagen coming up! :D

Kommentera

Publiceras ej