Grodan bröt benet.

1kommentarer

Nej, jag står fortfarande utan boende i Stockholm. Skitstörigt faktiskt, eftersom jag trodde att jag skulle kunna få en lägenhet, men icke!
Nej, som det ser ut nu så vet jag inte riktigt vart jag ska ta vägen nånstans. Får väl maila min nya arbetsgivare och fråga när jag ska börja, ifall tiden "går ut", eller så.
Fan va irriterande.
Min flytt känns alltmer avlägsen, och ibland känner jag bara för att ge upp, för det är faktiskt inge roligt alls att jag inte hittar någonstans att bo, för då kan jag inte jobba. Inget boende = inget jobb, inget jobb = inga pengar. Enkel ekvation. Sugigt värre.

Har varit på Fårö, och två dagar den här veckan har vi suttit utomhus och ätit god mat och haft det bra.
Kalasfint väder, och så har jag fått lite färg i ansiktet. Jag blir ju lätt brun, och man ser lite fräsch ut när man fått lite sommarfärg.
Det var födelsedagskalas för i princip alla igår, Viktor fyller 2 idag, Tilda fyller 5 imorrn, Mia fyller 37 imorrn, Zeus fyllde 25 i tisdags och Camilla fyllde 34 (?) i söndags. Stor fin tårta fick vi att äta, och den var inte som alla andra, den var verkligen supergod!

Nåja, jag ska plocka undan lite här, litegrann iaf. Karin kommer sen.

Över och ut.

(Gör som grodan, lev på hoppet! Min groda tycks dock ha brutit benet,
för det känns inte som att något hopp finns kvar...)

1 kommentarer

Kariin

03 May 2008 07:47

Du är bleeeek blek blek.. Lätt Sommarbrun?! *fnys*
blekfiiis!!
Va saja du att jag är avis!! INTE ALLS!!!!!!!
=)

Kommentera

Publiceras ej