Flyttkartonger, möss och saknad.

0kommentarer

Ja, imorrn flyttar jag. Delvis iaf, en del åker med upp imorrn, och en del hämtar jag sen.
Mina möbler blir kvar sålänge, ska väl få upp dem vid senare tillfälle, men vi får se när det blir.
Det fanns ju en del saker kvar i lägenheten, typ det mesta möbler, men jag ska se om jag inte kan flytta ner det till förrådet, för jag vill ju gärna ha mina egna möbler, det känns liksom lättast.

Jag var inne hos hyresvärden precis, lämnade bilnyckeln, eftersom hon behöver den imorrn... :P
Så berättade jag för lilla prinsessan Ebba att jag ska flytta, men att jag kommer och hälsar på ibland.
Tänk va jag tycker om den där tösen. Hon är så fin! Henne kommer jag att sakna mycket. Linda också, för hon är så mysig.
Jag kommer sakna Lovisa och Ingela också, vi har så roligt ihop. Och så Karin och våra MaxiYatzy-dagar.
Det är många och mycket jag kommer att sakna här, men jag vill prova något nytt ett tag. Man behöver det, andas annan luft.

Maria som bor ovanför har möss i sin lägenhet. Linda var inne och hämtade den för en stund sen. Min musfälla var tom, och det är jag evigt tacksam för. Ganska äckligt faktiskt. Jag har några spindlar här och var, men de dödar jag ihjäl så fort jag bara kan.

Nåja, nu ska jag bära ut lite mer saker i bilen. Gamla Bettan.

Smell you later!

Kommentera

Publiceras ej