EM blir flyttat!

0kommentarer

Rubiks kub-EM alltså, inget annat.
Denna fantastiska händelse kommer att gå av stapeln 19-21 september i Bilbao, i norra Spanien. Baskiens huvudstad, eller vad man ska kalla det för, så förklarade min bror det iaf.
Bilbao istället för Krakow låter ju inte helt fel, för Spanien har ju lite mer roligt klimat än Polen.
Jag ser verkligen fram emot det här, det ska bli riktigt roligt! Så jag får åka ner torsdag, och hem på måndag. Det blir ju ingen semester, men väl en nöjestripp! För jag ska verkligen ha roligt, minimum 15 timmars kubande per dag, vilket jag tycker är fantastiskt!
Att se de som är så superbra, att få råd och tips om hur man kan bli bättre, att tävla mot likvärdiga, bättre eller sämre, hela tävlingsgrejen är verkligen skitkul och vilken adrenalinkick man får!
Spännande att se om man själv kommer ihåg de nya reglerna som trädde i kraft 11 april i år. Bland annat att kuben inte längre täcks för efter inspektion, att det måste finnas ett avskilt område för de tävlande i aktuell omgång osv.
Massor var det iaf.

Ikväll är det grillning, så det ska vi fortsätta med!

Annica out!

Kommentera

Publiceras ej