Det är väl roligt att åka Gotlandsbåten?

3kommentarer

Nja, ingen höjdare det där om jag ska vara ärlig.
Är lite i valet o kvalet hur jag ska göra med min tillbakaresa till Stockholm. Jag och Zeus åker ju upp imorrn och tillbaka igen på torsdag, och sen vet jag ju inte när jag ska åka "hem" igen. Jag vill ju typ åka upp på lördag eller söndag, men då är det två problem: Mors dag på söndag och sen fyller Karin år på fredag nästa vecka.
Så nu vet jag inte... För jag vill ju egentligen inte åka tillbaka till Gotland på torsdag och sen stanna över en vecka igen, för jag vill ju gärna åka upp och bo i min lägenhet lite innan jag börjar jobba... Det hade ju varit najs. Att få bo in mig lite.
Himla flängande fram och tillbaka...

Så funderar jag på att boka hotellrum i Bilbao, för det officiella EM-hotellet har bara 74 rum, och de flesta av EM-deltagarna kommer att försöka bo där. Nåja, jag hinner göra det när jag kommer tillbaka till Gotland, hoppas jag iaf.
Nu ska jag snart till hyresvärden och ta en fika.
Trött blev jag också.

Hörs.

3 kommentarer

renee

21 May 2008 11:01

nää nää inte ett ord om att någon kommer sakna mig heller...ille! ;) puss

malin

22 May 2008 11:48

Hej lilla annica.. jasså du har me en blogg.. allt bra me dej? sj e de lite sådär just nu.. svärfar dog nu plötsligt så de e lite jobbigt.. men tackar adam för att han finns o livar upp allas närhet me sitt goa o glada humör.. vår lilla solstråle! Kramar Malla

I

22 May 2008 13:27

Äsch åk ner på tisdag onsdag mellan "årsdagarna" så ingen kommer ikläm och fira båda två, då hinner du förbi mig på onsdagkvällen och se MIT! Kram!

Kommentera

Publiceras ej