Bredband, jobb, TV och Zlatan.

0kommentarer

Jag har lite problem med folk som höjer Zlatan till skyarna.
Så bra är han faktiskt inte. Jag tycker att han är överskattad. Innan igår så hade han ju faktiskt inte gjort mål sen oktober 2005 i landslaget. Säg vad ni vill, men jag ändrar mig inte.
Zlatanismen blir ingen religion i år heller.
Så det så!

Nu har jag iaf bredband och hemtelefon! Lycka!
Skönt att kunna surfa som jag vill, har ju inte haft varken hemtelefon eller internet sen jag lämnade Gotland.
Men nu så! Nu kanske jag kan uppdatera bloggen lite oftare också.

Jag fick upp min TV nu när jag var på Gotland sist. Skönt att ha min egen faktiskt.
Problemet: jag glömde fjärrkontrollen i Visby.
Lösning: Jula, universalfjärr. 69:-
Fantastiskt!

Jobbet går framåt, jag tycker att jag har lärt mig en del, men långt ifrån allt. Jag har inte riktigt uppfattat allt hur man ska göra när man ska fixa en ersättningsprodukt till en utgången produkt. Det får jag väl ta o lära mig.
Idag har jag iaf fått sitta och lyssna med i telefon. Det gick ganska smärtfritt, trots 45 minuters kö. Folket var trevliga ändå, trots att man kanske hänvisade dem till någon annan, eller att de helt enkelt undrade något så enkelt att de kunde lösa det själva genom att inte göra nånting. Enkelt!
Imorrn ska jag be någon hjälpa mig med ersättningsgrejerna, så jag får ordning på det.
Sen ska jag lyssna i luren resten av dagen tror jag. Kanske rentav ta något samtal själv, men vi får se.

Trött är jag. Men jag ska nog se lite fotboll, andra halvlek av Schweiz-Turkiet har hållit på i typ tio minuter, så vi får väl se om det är något att ha.

Kommentera

Publiceras ej