Ny måndag.

1kommentarer

Idag blir första arbetslösa måndagen på länge.
Har inte mycket planerat den här veckan tror jag. Eller ja, lite iaf.
Måndag: 09.00 ska jag vara hos hudläkaren och få testsvar, och så fyller Carina år idag. Har köpt en present som jag tror att hon kommer tycka är bra, då är hon iaf sysselsatt ett tag. Ska till AF (vet inte varför) och så kommer Madde till stan, vi ska kanske träffas, saknar henne...
Tisdag: Tandläkaren 11.20. Kommer att gå bra, årlig kontroll. Innebandyträning 21-22.
Onsdag: Inget att göra. Blir att städa och baka. Tror jag. Lite beroende på vad jag ska bjuda på. Måste ringa Karin, hon gillar att hjälpa sin favorit-Annica att baka inför födelsedagen. =)
Torsdag: Födelsedag. Folk som kommer hit. Innebandyträning 21.00-22.00. (men den skippar jag nog)
Fredag: Inget att göra. Diska efter torsdagen.
Lördag och söndag: Inget att göra. Helg!

Någon gång under veckan så måste jag köpa ny lampa till min stora höga lampa jag har i vardagsrummet. Störigt.
I fredags slutade jag och två andra på Svenska Spel. Det fanns inte mer jobb just nu.
När jag kom hem gick jag och la mig vid 16-tiden, med jättehuvudvärk.
I lördags var jag och Zeus på bio. I Am Legend. Mycket bra film faktiskt, helt klart godkänd.
Igår var repris på fredagen, i säng vid 16.30 och sova. Huvudvärk. Måste nog börja dricka mer, är sjukt dålig på det... Men man kan ju inte mer än att bättra sig.

Nu ska jag smörja in benen, så man inte ser helt bedrövlig utför hudläkaren... Jag vill börja sola igen.
Önska mig lycka till!

Annica out!

1 kommentarer

Ingela

29 Jan 2008 18:27

Ja just det! Du blir ju ett helt år äldre på torsdag! Blir det mycket folk? Jag tror att jag och L kommer en annan dag! HOppas i alla fall att du får en bra dag! Kram!

Kommentera

Publiceras ej