Jag behöver en morot.

1kommentarer

Jag får väl erkänna att jag varit riktigt usel på att uppdatera världen om vad som händer runt mig nu.
Det är egentligen inte mycket.
Jag har fått fortsatt på Svenska Spel, jobbar hela nästa vecka också, sen vet jag inget mer.
Jag söker lägenhet i stan i Sthlm, går sådär. Har mailat på några annonser, men ingen hör av sig, eftersom jag har katten som vill flytta med... Hon som är så vansinnigt snäll...
Jag blir 24 år om 19 dagar, men vad har jag åstadkommit? Zipp, Zero, Nada. Det känns lite så, att jag inte gjort något klokt efter studenten, men jag måste ännu lista ut vad jag ska göra...

Idag är det innebandy, samling om 20 minuter, pip.
Matchstart 09.00.
Vi möter Tofta, ett lag som faktiskt är lite tufft, men som det inte gått så bra för den här säsongen.
Jag ska ladda. Känner mig riktigt taggad, för idag ska jag få spela, vilket jag inte fått göra på ett tag. I helgen som var var det DM, men då var jag bänkvärmare hela helgen, vilket verkligen är värdelöst.
Man tappar motivationen då, när man inte har någon morot att springa efter.
Att veta att man inte får spela, att det redan är färdigt vem som ska få spela, det känns ganska tråkigt, att man inte har någon chans... Men nu, idag är det min tur.
Nu ska jag klä om sen är det dags att åka.

Pussokramhej.

1 kommentarer

Karin

15 Jan 2008 13:52

åh morot är så gott! ;)

Kommentera

Publiceras ej