Home is where your heart is.

0kommentarer

Ibland kan man få en olustig känsla av "otillhörighet", ett utanförskap, att man inte hör hemma någonstans.
Man vet inte vart man ska ta vägen, vilka som faktiskt är ens vänner. Att man är utanför, inte riktigt passar in.
Det kan tyckas konstigt, för alla bör ju höra hemma någonstans, man kan tycka det iaf.
Men vart fan hör jag hemma?
Vart ska jag ta vägen?
Vilka är mina vänner?
Nej, jag vet inte.
Det jag ser fram emot mest just nu, det är Danish Open sista helgen i mars.
Jag vill åka på fler kubtävlingar, för där passar jag iaf in, lika nördig som alla andra, snurrandes på kuben som om inget annat finns.
Jo, där hör jag nog hemma, och jag trivs med de andra nördarna, hur fånigt det än kan tyckas vara.
Med Zeus hör jag hemma. Men det är synd att det inte är så populärt med rasslandet från en Rubiks kub som snurras på, om och om igen... ;) Det är ju ett mysigt ljud tycker jag... :)
Det är bara det att det faktiskt är mycket lättare att ta sig till kubtävlingar när man inte bor på en ö mitt ute i ingenstans. Känns som ett U-land ibland...

Nåja, nu ska det sovas, för det ska upp o jobbas imorrn, skicka massor med trisslotter till hela Svea rike!

-Annica ut.

Kommentera

Publiceras ej