Allt rinner ut i sanden...

0kommentarer

Det känns som att mina planer faller isär...
Det känns lite som att man tappar sugen lite, när inget går som man själv vill.
Jag ville så gärna flytta till Sthlm, få göra något annat, få se något annat, bara för att prova.
Men nej, det bara funkar inte. Jag får inte tag i någon lägenhet, därmed blir det ASsvårt att söka jobb, eftersom jag inte har någonstans att bo.
Så idag känns det som att jag tappat all lust.
Men imorrn kanske det är bättre.
Jag har en dålig dag idag, Zeus är i Stockholm nu, och kommer inte hem förrän på fredag natt.
Jag saknar honom. (och jag vill också vara i Stockholm....)

Har flera gånger idag fått hjärtklappning och som ett tryck över bröstet, känns tungt att andas. Vet inte vad det beror på riktigt, men det är tydligen normalt, ska vara så. Jaja, det går väl över.

Jag måste nog fixa nå mat till imorrn, men jag har ingen lust. Ingen lust att göra nånting, vill inte åka till jobbet imorrn heller, vill jätteinte.
Det går väl också över.
Nu ska jag iaf se lite Scrubs.

Puss hej.

Kommentera

Publiceras ej