Ett år tills nästa gång.

3kommentarer

Ja, nu är man ett helt år äldre. Fyllde hela 24 år i torsdags.
Dagen började snårigt, var och besiktade Uffas bil, åkte sen till Vallstena, hämtade mamma och hem och städa.
Madde min kusin skulle komma klockan 12, och in stormar hon med minsta dottern, kusin Renée och min faster Tytta. Jag blev jätteglad, en riktig överraskning!
Jag bor ju inte så jättestort, och på kvällen kom alla samtidigt, så vi fick sitta tre stycken på golvet, men det gick bra ändå. Min cheesecake blev jättegod, och alla verkade nöjda med den. =)

Ikväll är det innebandy, som vanligt sitter jag på bänken. Ganska tråkigt, men vad ska man göra..?
Känner mig halvkonstig i kroppen, men det är nog bara för att jag sovit jättelänge bara för att jag hade ont i huvet igår kväll. Men det går nog över tills ikväll när det är match. Samling 18.00 pip. Matchstart 19.00.
Är lite osäker på hur det kommer gå, men man får ju naturligtvis hoppas på det bästa. =)

Nu ska jag fortsätta mitt Scrubs-marathon, och så får jag väl ta o fixa nå mat snart. Börjar bli dags.

Annica out!

3 kommentarer

Kariin

03 Feb 2008 14:28

Ja nästa år blir du 25 joe då är det PARTAJ. För de måste du juh ha! Hallå bah man fylla bah 25 år en gång..eller vänta Helena har fyllt år 25 år i nu 10 år tror jag... Ja ja.. men en stor 25 års fest måste man ha iaf..Minst. =)

I

04 Feb 2008 15:14

Alltså, är det redan fyra år sedan vi firade din 20-årsdag? Oj oj oj vad tiden går! Har just inte tid att titta förbi den här veckan men kanske vi kan ses nästa? Kram!

bosse

05 Feb 2008 16:27

Grattis i lite efterskott.

Kommentera

Publiceras ej