Lucka tre!

0kommentarer

Jaa, bakom lucka tre döljer sig en intensiv smärta i sidan som jag vaknade med imorse. Jag tänkte för mig själv att ja, det här går över, men icke. Nåja, det hinner väl.

Idag, tredje december, så fyller min kusin Renée 23 år, så om jag inte missminner mig, så tog nog min kusin Karin (bästa Karin!) körkort den här dagen för fem år sen! Grattis till er!

Jag har gått på stan en stund, försökt hitta julklappar. Jag samlar idéer, snokar, brainstormar med mig själv. Jag gjorde inga köp idag, men jag har en lite bättre idé om vad jag ska köpa till folket. Det är bara så svårt att inte köpa en massa till mig själv, jag hittade massor med snyggt idag. Lila är så sjukt snyggt just nu, så ska man gärna ha något stickat också. Sjukt snyggt. Hittade flera vackra stickade kreationer, bland annat en skitsnygg tröja från gotländska Rodebjer, men jag insåg rätt snabbt att min plånbok inte tyckt om den. Men ändå!

Det blir inte mycket gjort just nu, jag vilar mycket. Orkar inte mycket annat, förrän den här förbaskade förkylningen släppt. Det är skitjobbigt att gå i trappor just nu, blir andfådd med en gång, vilket jag verkligen hoppas ska gå över, annars kommer det här inte att bli nå roligt alls att vara en Annica.

Nu måste jag äta, är så vansinnigt hungrig hela tiden.
Pussokramhej!

Kommentera

Publiceras ej