"Gud välsigne dig"

0kommentarer

Ja visst, mycket ska man få höra i sina dagar. En tjej som jag aldrig träffat förut, förmodligen inte kommer träffa igen, ger mig en kram och säger "Gud välsigne dig". Jojo.

Ser verkligen fram emot ikväll, MEN som vanligt när jag ska göra något roligt, så får jag ont i huvudet. Idag är inget undantag, så jag har naturligtvis ont i huvudet. Det suger verkligen, för vi skulle ha så roligt... Va trött man blir på sig själv.

Det stora problemet idag är, as always as a girl, what to wear? Herregud, ska jag ha stövlar eller stövletter? Ska jag ha lila linne eller grönt långt vackert linne? Jag gillar verkligen båda, så jag vet inte vad jag ska ha på mig. Skitsvårt. Jag ska prova o ändra o ordna. Men det måste jag göra nu, för nu har jag 35 minuter på mig tills bussen går. Bråttom!

Gott nytt år och puss o kram hej!

Kommentera

Publiceras ej