Fjärde "luckan"

0kommentarer

Torsdag fjärde december, en lucka. En absolut värdelös dag.
Min smärta i sidan har dock lugnat sig, måste varit en sträckning. Man är ju för jävla smidig när man sover menar jag...

Jobbet idag har varit totalt värdelös, alla samtal jag fått har krävt sin beskärda del av min faktiskt värdefulla tid. Folk som ringer in med de märkligaste casen, konstiga, knasiga, tokiga, arga, glada (!) kunder har jag pratat med idag. En del man pratar med verkar tro att jag vet direkt vad det handlar om, utan att jag får se vad de har för dator, mobil, ärende överhuvudtaget. "Hej, jag ringde igår och nu får DU ta o fixa det här hörru, omgående!". Svaret på den, "jaha, vilken order gäller saken?". En del kunder är i rena rama trotsåldern. Trots, som man hade i treårsåldern-trots. Jag menar, varför ska kunden behöva göra något själv? Som till exempel tillhandahålla ett ordernummer när de ringer in?
Shit va jag låter bitter... Men nä, så farligt är det väl inte, det bara känns som att jag inte får nånting gjort alls.
Har en sjukt dålig period på jobbet nu bara. Går väl över.

Imorrn har vi ett inofficiellt "cube meeting" i stan. Jag ansluter när jag slutar jobba, vi ska kuba massor! Ska bli jätteroligt! Fin upvärmning inför lördagen. =)

I övrigt bakom dagens lucka, så är det idag 20 dagar kvar till julafton! Och så givetvis, om tre veckor från idag, så är det ett år tills nästa. Kul.
Optimistiske Ture has spoken.

Kommentera

Publiceras ej