Det värker i kroppen.

0kommentarer

Jag har sovit sista natten i min säng i min lägenhet på Södra Slottsgränd.
Det gör verkligen ont att säga att jag inte ska vara där nåt mer. Min älskade lägenhet, som jag tycker så mycket om. Min kära hyresvärd som jag också tycker så mycket om. Min innerstad, min ö. Nu flyttar jag på riktigt. Jag vet att allt det här skulle varit gjort för länge sen, men jag har ju dragit ut på det så mycket jag bara kunnat, vilket suger. Fan.

Jag vet inte hur jag ska göra med folkbokföringen. Förmodligen måste jag skriva mig i Hässelby, vilket jag också skulle gjort för länge sen, men inte orkat/haft tid eller lust med. Nä, orka.
Jag vet bara att jag vill hem till Sthlm igen, till nytt. Nytt år, nya möjligheter. Klyscha måhända, men det passar så väl in just nu. Det är mycket som kommer att hända under 2009, förhoppningsvis så kan jag försöka mig på att köpa en egen lägenhet, plus att jag vill åka till VM i Hong Kong, vilket vore awesome! Det är så mycket jag vill göra, men som för alla andra så är det ekonomin som sätter sina gränser. Hatar ekonomin, den är värdelös.
Jag ska iaf se vad jag kan göra, vore fantastiskt med en egen lya! Större! Men det kommer väl inte att hända. Förmodligen inte, men tummarna kan man ju hålla iaf. =)

Nu längtar jag hem, samtidigt som det tär i kroppen. Kan inte sova. Ligger i en ynka jävla 90-säng i mitt gamla rum hemma hos min mamma. Om jag kommer ner till Gotland så är det såhär jag ska sova. Fy fan.
Nej, jag gillar inte det här. Men å andra sidan så kommer jag inte behöva åka till Gotland lika ofta som tidigare. Alltid nåt.

Nu ska jag försöka sova.
Smell you later!

Kommentera

Publiceras ej