Nervös inför morgondagen.

0kommentarer

Jajamensan, imorgon så ska ni hålla tummarna för mig!
Jag är lagom nervös, men det kan ha att göra med att jag är ganska nyvaken och inte riktigt fattat vad som händer idag ännu. Har absolut inga planer för dagen, mer än att bestämma mig för om jag ska ha med mig datorn imorrn eller inte. Så ska jag naturligtvis lyckas skriva ut min båtbiljett, ska nog kolla med Zeus om han kan göra det på jobbet.
Zeus skulle ju jobbat ikväll egentligen, men han bytte till dagpasset istället, för det är ju rätt skönt att komma hem i tid, och sen att ha kvällen ledig. Det är ju skönt.
Kvällspassen och nattpassen är ingen höjdare, men de måste ju göras, man kan ju inte bara glassa runt och bara ta dagpassen, då blir ju de andra irriterade på en.

Helgen väl inte varit nå speciell, har inte gjort något sådär. Vi har varit i Vallstena i fredags och igår. Vi rev lagårn i fredags och i lördags satte de eld på den. Igår var den borta, bara betonggrunden fanns kvar tillsammans med askan.
Såg jättekonstigt ut när man såg det först, ganska märkligt.

Nu tänker jag äta frukost.

Kommentera

Publiceras ej