Med doft av kokos.

1kommentarer

I fredags förra veckan fick jag besked om jobbet jag sökt.
Jag fick det!
Lycka! =D
Ska hitta någonstans att bo, vilket inte är det lättaste. Bostadsmarknaden i Stockholm är ingen lek, man ska kunna betala ganska mycket för att bo klokt och någorlunda centralt, eller nära tunnelbana osv.
Vill ju egentligen bo nära jobbet, men man kan ju inte få allt, är nöjd om jag hittar någonstans att bo överhuvudtaget...
Hade en lägenhet på gång, men det var inte aktuellt med inflytt förrän någon gång i juni, men jag får väl kanske försöka hitta något tills dess, för annars lät den här lägenheten rätt bra.

Idag tvättar jag mina innebandykläder inför det stundande KM:et som går av stapeln imorgon kl 14.00 i IBC, ska bli riktigt roligt, och naturligtvis hoppas jag på vinst! Fan va kul vi ska ha! =D
Jäklar va kämpaglöd man har, och allt ska ut imorrn, sista rycket är det eftersom vi inte vet om vi ska fortsätta träna något mer. Det är ju tyvärr så att jag lämnar laget efter blott en säsong i Flyers orangea tröja.
Vi får väl se om jag kommer tillbaka till Gotland sen, och då kanske jag återkommer till Flyers.
Vi har ju faktiskt haft rätt roligt (till och från...), och själv tycker jag att det är det viktigaste.

Så, håll tummarna för mig imorrn när jag spelar KM och håll tummarna i övrigt för att jag hittar någonstans att bo!
So long, and thanks for all the fish!


Btw, doften av kokos som jag refererar till är mitt hår: fantastiskt kokos-balsam har jag köpt, och det luktar jättegott!

1 kommentarer

Bosse

27 Apr 2008 02:53

hej du.

Jag vet inte varför du väljer att ignorera mig, men som den vän jag fortsätter att vara så hoppas jag att du vet att jag alltid har hållit tummen för dig med jobb och ditt liv i övrigt. Jag fortsätter med att säga lycka till med ditt liv i sthlm och att jag vet att du kommer att lycka med ditt liv oavsett vilket. Hoppas att du godtar mina lyckönskningar och att du kan förlåta mig vad det nu är jag har gjort mot dig iochmed att du inte hör av dig mer... *kramar och lyckönskningar* Bosse

Kommentera

Publiceras ej