Jobbansökningen

0kommentarer

Nej, jag fick inte jobbet på Dustin som jag sökt. De anställde iställde en tjej som hade mer säljvana än jag själv hade, och det känns faktiskt som att det är okej, eftersom jag faktiskt inte har så mycket erfarenhet alls inom sälj. Anna, den personalansvarige ringde i tisdags och berättade att den andra tjejen fått jobbet, men att hon själv ville att jag skulle komma på ny intervju på tisdag! En tjänst som passar mig lite bättre, inget sälj, utan kundservice, Första kontakten med kunden när de ringer in till Dustin med vilket ärende som helst (typ).

Fantastic!
Så jag drar upp till Sthlm på tisdag igen, för ny intervju. Frågan är väl fortfarande vart jag ska bo, men allt går väl att ordna...

Jag måste ha sovit himla märkligt inatt, för jag är riktigt tung i huvet, känner mig lätt vimsig. Lätt huvudvärk också... Går väl över.

Nu ska Annica ha sitt morgonkafffe, annars blir hon sür. Över och ut.

Kommentera

Publiceras ej