Uppladdning inför VM! (eller ja...)

0kommentarer

Ja, ikväll påbörjar jag min resa mot VM.
Jag åker med båten 16.45 mot Nynäs och imorgon går flyget 08.50 mot Budapest.
Själva tävlingen börjar på fredag, men jag måste vara på plats kl 09.00, så jag måste åka imorgon.
Ska bli otroligt spännande ska det bli, men jag börjar få lite resfeber...
Är ganska nervös, jag är inte helt säker på hur jag ska ta mig mellan en del platser bara.
Mitt lokalsinne är ganska dåligt, så jag hoppas att det funkar, att jag inte går vilse, eller typ missar flyget eller nåt...

Jag har tränat ganska dåligt. Har ganska dålig självdisciplin.
Men som sagt, jag hoppas att det går bra.

Hemkomsten till Sverige på måndag kväll, landar på Arlanda ca 20.30. Och eftersom Gotland är ett (jävla) U-land, så går det inte att ta sig hem förrän på tisdag...
Det är väl priset man får betala för att bo på en ö. Men fint är det iaf. =)

Packningen går iaf sådär... Har inte hittat allt jag ska ha med mig ännu, såsom mobilladdare och dylikt.
Den måste jag ju ha...

Nåja, jag ska fortsätta i galenskaperna.
To be continued.

Kommentera

Publiceras ej