The World Championship is over...

0kommentarer

Ja, nu ar det over.
For min del gick kubandet inte sadar jattebra, jag blev utslagen i kvalet, blev 33:a av nastan 70 personer.
For att ga vidare var jag tvungen att sla mitt personliga rekord, vilket jag faktiskt gjorde efterat, nar jag satt och tranade. Det ar ju drygt som fan, men vad ska man gora... Det ar alltid sa.
Det blev iaf nagot nytt svenskt rekord, typ tva tror jag, och typ tre varldsrekord. Det ar jattecoolt!

Jag har ganska mycket hemlangtan idag, sover inget bra pa hotellet. Sover alldeles for tungt, och nar jag vaknar ar jag helt slut. Jag saknar verkligen Zeus.
I morse ringde telefonen kl 04.45, receptionen hade fatt for sig att mitt rum hade bestallt vackning da. Sa det var val nan annan stackare som missade sitt plan pga det...
Naja, jag ska checka ut och kuba lite i lobbyn.

Budapest out!

Kommentera

Publiceras ej