Jag och mitt nya jobb.

0kommentarer

Idag var första dagen på mitt nya jobb.
Deklarationsregistrering. Allt har gått bra, har nog inte gjort några större misstag, vad jag vet.
Varje gång man skrev in nåt som inte datorn tyckte så gav den ifrån sig världens illtjut, så man skulle veta att man gjort fel...
Men men, det blev färre o färre tjut, alltefter dagen gick, till slut satt vi mest och skrattade när den andras dator tjöt...
Mycket som ska läras in, ska försöka hålla koll på koder till dörrar/trappor/hissen/datorn, så ska jag försöka låta bli att slarva bort korten jag har fått.. Sen hur allt ska skrivas in på datorn, vad alla heter, osv... Men det kommer väl, jag kommer gå igenom många fler deklarationer innan jag är klar. 400 typ, bara idag.

Hur som haver, så har allt gått bra iaf, och alla har varit skittrevliga. Kalasnajs!
Nu ska jag leta ny digitalkamera på nätet! =)

Annica out!

Kommentera

Publiceras ej